Translate

maandag 12 april 2010

tasjes kaart gemaakt met beschrijving ( tutorial )













marley word vrijdag 21 jaar! en ze heeft een ontzettend leuke candy. en ze vroeg of ik ook mee wou doen! ja tuurlijk! leuk!
dus ik ben aan de gang gegaan. en gelijk er een werkbeschrijving bij gemaakt
Ik doe het weer even op de oudewetse manier. want mijn word programma doet het niet.. dus dan maar stap voor stap foto's op blogspot ;)

we nemen een vel papier van: 29 bij 13cm

en score dat op: 5cm 11cm 12,5cm, 14cm en 25cm


daarna ziet het er zo uit:



daarna zeg je een stuk lint aan de bovenkant van de kaart.( zie foto) een lang stuk lint. dit is zometeen je sluiting)



en daarna leg je er design papier overheen. zodat je dat lint niet meer ziet.





en dan is het weer een kwestie van pimpen:) wat ik gedaan heb: de nieuwe stempeltjes gebuikt van cc design.
en het papier is van Basis Grey een heerlijk vrolijk papiertjes met lekkere gebakjes erop :) vond ik wel leuk bij de kaart passen :)



heel veel plezier weer met het werken van deze kaart. zetten jullie weer in de reacties als jullie ook zo'n kaart gemaakt hebben?

groetjes martine

28 opmerkingen:

  1. Hoi Martine!
    Wat een gaaf model kaartje, die ga ik morgen
    eens lekker uit zitten proberen :)
    Het papier en de stempeltjes zijn super cute!

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Martine, beeldig tasje! En leuk het patroon erbij, dank je wel!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Martine ik ben een nieuwe volger van je blog kom via duymelot bij jou ik ben daar designer en wil jou bedanken voor je leuke reactie op mijn bloemendoosje !
    vind jou tasjes/kaarten erg leuk ik hou ook wel van wat aparte vorm kaarten dan de standaard dat kan ik bij jou wel vinden kom zeker af en toe eens aanwippen
    ik heb zelf ook een blog en zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken wees welkom
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk tasje!
    En zo'n leuke afdrukjes,
    daar zal Marley heel blij mee zijn :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk tasje en een schattig stempeltje gebruikt een feest om te krijgen.

    Gr agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig tasje/kaart, dank je wel meis, ik zal het zeker gaan maken, liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg.... ik ga hem zeker ook eens maken!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk!
    En bedankt voor de duidelijke tutorial.

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wouw martine
    wat een super leuk tasje
    ech super
    ga hem binnenkort zeker maken hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou daar zal marley blij mee zijn mooi kaartje

    arina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke manier om het tasje te maken, niet moeilijk en een leuk resultaat.
    Dank voor de beschrijving!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Martine!
    Ga hem zeker uit proberen.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk! En bedankt voor de werkbeschrijving.
    Ik ga hem zeker eens maken.

    xoxo,
    Ylona

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig tasje Martine!!
    Bedankt weer voor het patroon.

    groetjes
    neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk heb je dit gemaakt voor Marley, en die stempel(s) van CC vind ik zoooo cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is die leuk geworden!!!!
    Echt super.
    Knuff S@s

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem helemaal geweldig zeg erg mooi gemaakt.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi,
    dat ziet er erg leuk uit, denk dat ik deze ook maar eens ga maken.
    groetjes diana

    BeantwoordenVerwijderen
  19. helemaal leuk geworden!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtig geworden, Martine!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super leuke creatie weer Martine. Echt een schatje, Marley zal hem prachtig vinden.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuk tassie, die aardbeien papier echt cute,wil ik ook ,mag wel een flinke portemenee meenemen naar de beurs in rijswijkhihi ben druk aan het sparen xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk tasje! Bedankt voor de beschrijving! Ik ga hem zeker ook eens proberen.

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  24. erg leuke tasje,kaart.en bedankt voor de beschrijving,groet astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oooooh die is zoooo leuk echt supermooi
    ik ben net begonne met andere scrapsels maken dan kaarten dus die beschrijving is top:D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Martine,
    Ik kwam je site tegen en dacht die ik ga meteen thuis maken, na een avondje te hebben geknutseld is er resultaat!
    Erg leuk idee en ook om te maken erg leuk!
    weer eens iets anders als een kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen