Translate

vrijdag 24 september 2010

Tasje gemaakt. en blaadjes van crealies bewerkt met de score-pal




de nieuwe stansen van crealies zijn zo ontzettend leuk om te gebruiken. zo maak je je bloemetjes helemaal compleet. ik laat je even zien hoe ik de blaadjes hier heb bewerkt op dit tasje. die ik gemaakt heb voor een Leidster van het KDV van Elisa.

het is erg makkelijk om te maken. maar het "oogt"gelijk weer anders dan dat je ze gewoon plat opplakt.
als eerst stans ik een voorraadje blaadjes uit... ( het lijkt veel maar ik ben er altijd zo weer doorheen LOL)


daarna leg ik hem boven aan op de score-pal en maak dan kleine gleufjes in de blaadjes:


voor de schuinekanten moet je hem even anders leggen. zodat je zo makkelijker je blaadjes kan "rillen"


daarna vouw je ze allemaal mooi dubbel en bewerk je de buitenkantjes even met donkere inkt:


en dan kan je eindeloos combineren. dit kan je dus ook doen met je andere blaadjes. het principe blijft hetzelfde:



simpel: maar het effect blijft altijd zo onzettend leuk!

34 opmerkingen:

  1. super tassie hoor, en idd ik stans ook super veel uitmaar dan ben ik er ook zo door heen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tasje! Erg leuk geworden de bloemetjes en de blaadjes. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig mooi tasje, en die blaadjes dat is leuk
    bedankt voor de tip, dat je die met ons wilt delen !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig gaaf tasje Martine en bedankt voor de super gave tip met de blaadjes.

    Fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk tasje Martine en leuke blaadjes zo op deze manier. Ga ik ook nog eens doen.
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig tasje Martine. De bloemen zijn echt heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het ziet er weer helemaal geweldig uit
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Martine, wat een schattige tas! Leuk idee zo. Ga jullie(dt team) maar toevoegen aan m'n lijst met actieve blogs dan zie ik jullie tenminste voorbijkomen en reageer ik wat vaker. Maar uiteindelijk zit je soms zo lang achter de pc.....dat herken je vast wel! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi tasje en bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig tasje weer,heel mooi zo met die bloemen en blaadjes.

    Grtjss Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooi tasje is het geworden en
    die blaadjes en blometjes zijn erg mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi tasje heb je weer gemaakt, ik heb vandaag op de beurs, de glimmermist enz. gekocht voor de mooie bloem die je in de week gemaakt hebt. Dus kan ik beginnen oefenen.
    Ik heb een oproep op mijn blog staan voor het Kinderkankerfonds, kom je even kijken.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hihi dat doe ik ook met blaadjes, niet altijd overigens...wel een errug leuk tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi tasje en bedankt voor de tip met de blaadjes.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er schitterend uit Martine!
    Prachtig gedaan zo met de bloemblaadjes!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een superleuk tasje!
    En bedankt voor de tip van de blaadjes: ik heb ze toegevoegd aan mijn verlanglijstje voor de KreaDoe ;-)
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wouw schitterend tasje martine
    erg leuk gedaan
    leuk ook zo met die takjes echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig leuk tasje!! En die bloemen en blaadjes zijn erg leuk zo.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dat ziet er erg leuk uit. en die blaadjes krijgen zo weer een extra effect. erg mooi.
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt Martine,leuke stempels,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig tasje heel erg mooi ook die bloemen het papier is ook erg mooi
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. je Tasje is erg mooi Martine en die blaadjes zijn top en idd ze zijn zo weer op je gebruikt ze best vaak he ik ook hoor vind het altijd mooi bij en bloem ik vind de stans van crealies ook top !

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er weer mooi uit, en die blaadjes en bloemen worden extra mooi zo.

    Greetzz Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi tasje weer Martine en leuk gedaan met die bloemen ziet er goed uit heel mooi

    Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk tasje!
    En inderdaad hier stans ik ook veel uit, maar toch lijkt het of het is altijd op :) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, wat een leuke blog heb je!
    Zo'n mooie dingen dat je maakt!
    Echt prachtig!
    Ik ben dan maar volger geworden zodat ik meer kan zien wat je maakt!
    Echt een super blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hai Martine, ziet er weer super uit en wat een goed idee om je takjes zo te bewerken! Ziet er echt geweldig uit! Bedankt voor de tip! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een geweldig tasje heb je weer gemaakt Martine!! :D :D
    Jouw projectjes zien er altijd zooo leuk uit, je hebt echt een eigen, herkenbare stijl.
    Goede tip van de blaadjes en takjes, het geeft echt een heel leuk effect.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Superleuk Martine! En wat een geweldig effect geeft dat embossen aan de takjes. Soms kan je met zulke kleine dingen al zoveel doen. :)

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig tasje heb je weer gemaakt en bedankt voor tip hartstikke handig.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  32. très joli sac et bonne idée pour les feuilles ! encore un usage pour mon scor-pal ! merci pour le partage

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo,
    Wat een te gek mooi tasje heb je toch maar weer gemaakt Martine.
    Zou voor mij ook geen probleem zijn om het te maken en met de blaadjes al helemaal niet hahahaha ����grtj Gina

    BeantwoordenVerwijderen